יום חמישי, ינואר 20, 2005

עדכונים

1. העניינים מתחילים להתחמם... דפי זהב נכנסה לתחרות ועושה רושם שהיא הולכת לעשות את החיים הרבה יותר קשים כאן למעלה.
2.
ישראל ישראלי מעדכן על הסטטיסטיקות שלי.
3. אני עוקב בעניין אחרי
היוזמה של תפוז שחוגגת היום 10 ימים ולמעלה מ-60 בלוגים.
4. קישורים- נמשך מבצע "
מצבך חמור-קח קישור" מה שאומר שגם אם אתם 186 בתוצאות החיפוש אני נותן לכם קישור.

:תגובות 3

Anonymous אנונימי said...

לא תוסיף קישור קבוע בצד ימין לדפי זהב (ותקרא לקישור "לתור מוטור" בבקשה...)

11:10 לפנה״צ

 
Anonymous אנונימי said...

יש לי תיקון קטן בשבילך...
כתבת היוזמה של ישראבלוג אבל קישרת לבלוג של תפוז למען ילדיי שניידר
או שהתכוונת לכתוב תפוז או שהתכוונת לקשר למשהו של ישראבלוג...
בכל מקרה
המבצע הזה מתחיל לעניין אותי משום מה
(ולהשתמש יותר מידיי בגוגל)
http://planet.nana.co.il/dpanther

2:36 לפנה״צ

 
Blogger ds!lnW said...

De-Panther
תיקנתי, תודה.

10:09 לפנה״צ

 

הוסף רשומת תגובה

בלוג לתור מוטור