יום שני, ינואר 10, 2005

NRG של mania תחרות הגוגל

גוגל הוא כבר מזמן לא רק מנוע חיפוש. למעשה, מרגע שהופיע הוא היה הרבה יותר מזה. איך מוצאים פרטים על בליינד דייט? מגגלים עליו. איך מוצאים פיסת מידע איזוטרית או את האתר של נשיא ארה"ב? מגגלים אותם. המרכזיות של גוגל בחיי הרשת שלנו הופכת את המיקום בו לאחד לגורם חשוב ביותר לכל ארגון, חנות או דעה שרוצים לקבל חשיפה גדולה. תארו לעצמכם כמה חשוב המקום הראשון בחיפוש "דרושים" לחברת כוח אדם. בשנים האחרונות מתרבות החברות שכל עסקן לשפר את מיקומם של לקוחותיהם בחיפושים בגוגל.תחרות הגוגלmania של NRG הרשת באה לחגוג את ג'ונגל הדירוגים בגוגל, ולהרים את מכסה המנוע ולבדוק מה מסתתר מתחתיו. בחרנו את צמד מילים לתור מוטור, שבחיפוש שלו בגוגל אין כרגע אפילו תוצאת חיפוש אחת. בעוד חודשיים בדיוק, בשעה 12:00 בצהריים, נחפש בגוגל את צמד המילים, ומי שידורג במקום הראשון בחיפוש יזכה בתחרות, ובפרס.כולם מוזמנים להשתתף: חברות קידום אתרים, וובמאסטרים שרוצים להוכיח את עצמם, תלמידי מגמות המחשבים וסתם חובבי תחרויות – רק קראו את חוקי המשחק, וקדימה למלאכה.למי שלא בדיוק הבין איך עושים את זה ומה בדיוק העניין, הכנו כאן מדריך קטן שייתן לכם כמה רעיונות בסיסיים. למי שרוצה לשתף אחרים ברעיונות שלו ולהשתתף עם חברים בהצלחות ובכישלונות שלו, יש גם פורום.במהלך החודשיים הקרובים נעקוב אחרי התחרות, נעלה מדי פעם כתבות ומדריכים הקשורים לגוגל. נשמח לשמוע מכם ולקבל הערות והארות. בהצלחה!